30 December 2009

TeMan MaMa g MeNaRa TaMinG SaRi

mama pergi atas urusan kerja, aku pergi atas urusan??
cuci mata,,~lalala~
menara taming sari kan sebelah je dengan dataran pahlawan..
mula-mula aku dengan harriz je yang ikut,,sekali semua nak ikut daa...ayeen je yang tak ikut,,
dia tak suke g tempat org ramai-ramai nie..ke semua lelaki macam tue??

macam biasa lar kan, cuti sekolah nie, town memang penuh dengan orang lar kan..
takkan penuh dengan binatang,,hehe parking of course lar non adoo...
tapi dengan slamber nye ayah parking dekat balai polis dekat sebelah A'Famosa tue..
bagus jugak ada balai polis sinie, senang nk parking..
fa8 siap suruh mintaq sticker polis, senang nk parking..=P

tengah otw nk g menara tue, aku dah rasa lain macam je kat selipar nie taw..
sekali,,hamik kau...putus....aduss...



dah lar naik wira, confirm lar tak dok seliper spare kat dalam kete mama tue..
kalau naik kancil, ada seliper spare, sebab aku kan selalu putus selipar..
sampai fa8 kata, seliper tue dah tak boleh nak menampung sebab gemok sangat...
wah wah...pandai bercakap ye kamu...pang karang,,cakap jer..buat nye tidak pon..takut...tangan dia lagi besar dari aku kooottt...

then ayah yang teman aku g beli seliper kat pahlawan walk, aku dah rope macam patah kaki bile jalan seret2 kaki..cari punye cari selipar, nak selipar yang RM1o jer, dapat lar selipar tiket nie, tym aku datang pulak, brother nie baru nak bukak kedai, tengah susun2 selipar,nasib baik die nak layan aku, mungkin sebab aku comel kot..mungkin =P

aku pon cari lar warna pink purple kan tapi size pulak tak de, bukan tak de tapi susah nak cari agak nye sebab brother tue baru bukak kedai kan..

sampai aku dah tawar hati lalu berkata tak kisah lar bang, kale pape janji ada size..
kasut yang aku beli, kale biru tapi tapak kale pink..fa8 kata striking..huhu~



makan kat mcD sebab aku teringin pulak nak makan prosperity ayam..mama mintaq tolong belikan prosperity tapi tak cakap ayam ke daging and aku assume ayam..rupe nye nak daging =P




No comments:

Post a Comment