18 December 2009

Dia SuDaH DapAt aPa YanG DiiNgiNkAn, yeA!!

nie cerita basi ok..tapi nk gak jaja cerita kat korang..
apa aku kesah, blog aku...tetibe lak emo, bese lar sebulan sekali je emo pon..huhu~ sebulan sekali jugak lar aku cepat sentap dengan fa8,huhu~ tapi die bagus cool jer, aku gak tarik muncung panjang..=P ampunn...

camera DSLR..nikon D5000..



cantik tak?? jobo tak aku? alar, rugi tak tangkap gambar dengan DSLR nie..baru nampak bergaya kan?

sebab bukan aku punya,hahaha lagak gaya macam aku punya kan...
fa8 punye lar...



haaa..baru sesuai..tapi aku boleh tumpang jugak tumpang merasa even tak dapat memilik nya..dah lama dah die duk ngiau-ngiau kat aku nak beli camera nie..nak suruh aku yang papa kedana beli kan lar tue..haha eh, tak de lar die tengah berpikir nak beli ke tak nak... tapi aku sokong if die nak beli, dia minat kan dan lagi satu duit dia...suka hati ko lar labuuuu....

bile erk die beli,,haa..minggu lepas die beli, suh aku temankan..aku kan peneman yang tegar..hahaha aku masa pergi nie, memang celoreng lar..dah rope mak anak sepuluh g beli lauk untuk anak-anak nya..fa8 memang tak kisah, tapi aku kisah,,,huwaa~~ imej tue, jatuh lar market i...wahh,,tetibe terasa market tengah tinggi gilosss..



waktu nie tengah cuba-cuba apa yang patut, beli kat fotokem dekat Mahkota Parade, Melaka..
fa8 pon dah serasi dengan kedai tue, dah kenal org kedai tue..so, senang lar nak berdiskusi iye dak?? masa die cuba nie, aku hanya menggunakan camera hp express music fa8 sajork..korang nie lupa ke camera hp aku rosak?? ;(

kita zoom sikit k, sket jer..



tak balik rumah lagi, dengan kemeja baru balik keje, terus ajak aku g beli DSLR nie..
bertuah punye budak, balik lar dulu, mandi-mandi sikit...hurm~
tak pe, busuk pon i sayang..hee~~



3 comments: