01 December 2009

CaFe K5 StaTion




kedai nie kat tepi jalan jer, area semabok, betul-betul depan lebuh AMJ..
fa8 kata cafe nie pernah masuk jalan-jalan cari makan tapi aku tak tahu pon...

jom kita terjah...ceh, dah macam melodi dah kan, padahal nak cerita je aku makan kat K5 nie...
tak tahu lar K5 nie stand for what, kaki lima maybe...sebab simbol die ada 5jari..
ehh...sepatut nya J5, jari lima...hehe abaikan je lar..

malam tue aku order nasi goreng cina...



fa8 pulak kuew tiaw goreng..mula-mula fa8 nak mihun tapi tak de pulak, tak pasti lar memang tak de or dah habis..



inilah air yang kami order, fa8 beria nak gelas besar sekali sama jugak dengan gelas aku,,



fa8: semua org order air best-best, besar-besar, kita je minum air panas,,
aku: hehe, semua org datang nak borak-borak, kita je nak melantak..hehe

rasa die? thumbs up..memang best, kata masuk jalan-jalan cari makan kan..
tapi tue lar, yang datang sume lepak-lepak, kitorang je yang datang melantak..hehe
environment die pon sesuai dengan orang yang nak lepak-lepak sampai pagi....syiok..

lagi satu nak diingatkan, di restoran nie tak de lar disediakan makanan yang ala-ala thai ok...

1 comment:

  1. mieza, bubur special k5 adelh t'baek..mieza kne try..hehe..kalo eyza sggh c2, bubur special tuh adelh wajib..kalo xmkn c2, tapau pon jdik..hehehee..

    p/s:beger ikan pon bes..hehehe..

    ReplyDelete