18 December 2009

TaHniAh MaLaysiA

aku macam biasa, before update blog wajib terjah blog korang dulu taw..nak tahu cite korang sihat ke tak hari nie, dah breakfast ke belum...ramai yang dah wish tahniah kat pemain bola sepak negara sebab dah dapat pingat emas semalam...aku belum wish lagi, semalam g ngedate, tak sempat nak update, hahaha alasan~~ sajer nak cakap semalam g ngedate,,bluwek =P

tahniah kat pasukan bola sepak kita,,kita?? haha bajet aku lar manager diorang..huhu~ pagi tadi aku beli paper, page depan suma gambar pasukan Malaysia, semua rakyat Malaysia cukup berbangga dengan kejayaan pasukan bola sepak Malaysia...syabas!!

pesal writing aku macam skema je?? nie mungkin faktor kejayaan aku dalam paper BM yang lalu..mungkin =P

dapat jugak emas setelah 20tahun menunggu, 20 tahun yang lepas aku mungkin masih didalam buaian sambil hisap puting dan menjerit melalak bila gol..hahaha mana tak nya, ayah jerit2 gol time aku baru nak tido,,,huhu~

aku suka tgk keeper Malaysia, sebab pe ko taw?? hensem? mungkin..tapi tidak berapa tepat, cuba lagi di lain masa ok..hahaha
sebab baju, stoking dgn glove die lar...awww...cantik...i suke nookkksss...

purple and pink...sama dengan blog saya....
terus feeling jatuh cinta dengan keeper...ups!!

ingat-ingat kat org jasin.... =P




No comments:

Post a Comment