15 December 2009

AktiViTi MieZa HaRi-haRi

bangun pagi hantar harrriz g sekolah..tak mandi lagi taw, dengan air liur basi terlekat kat muka, pakai tudung naik kereta terus hantar, susah betul nak kejut harriz bangun..

kena kata nak g jalan, baru lar die bangun g mandi..dah hantar g sekolah, aku balik basuh kain, kemas-kemas rumah....kalau aku ada hal macam nak g tempat yang tidak memerlukan harriz macam g celcom center ke g dating ke time nie lar aku amik peluang..then kul11 amik harriz, balik baru masak tapi nak masak pulak kena amik feel dulu...kena pikir nak masak apa, betul lar sampai dah tak tahu nak masak apa, aku bukan reti masak banyak lauk, setakat yang simple2 kasik adik2 makan..tue yang sampai tak tahu nak masak apa...

dah siap masak, suap harriz sambil tengok wonderpet...suap die mesti time tue tgk wonderpet..dah mkn siap sume, aku lipat kain sambil tengok tb...tapi kalau roh lipat kain aku tak datang time tue aku akan online sampai lar petang...

petang pulak aku tunggu mama dengan ayah balik...nak jogging?? hangat-hangat tahi ayam jer...biasa lar tuekan...pastue kalau fa8 ajak g minum, aku kuar lar,,,kalau tak, aku duk rumah je lar, borak dengan mama dgn ayah sambil tengok cinta balqish..

malam tengok tv sampai lar tido...

macam nie lar keje aku tiap-tiap hari..tapi weekend lain sikit kejaan aku sebab mama dengan ayah ada rumah....so, bibik bercuti pada hari minggu dan berpeluang untuk keluar enjoy!!!


No comments:

Post a Comment