30 December 2009

BeRjALan SajOrk BwK Kids

sejak mama dengan ayah cuti, aku nye job as bibik pon suam-suam jer..
just buat keje yang light-light jer..hikhik..
gaji pon dah dapat kan..so, dah malas nak buat keroje..hikz..

dalam tengahari macam tue, kitorang dah keluar g beli barang sekolah lar, pergi hospital lar..
tapi aku tak masuk pon hospital tue, tunggu kat luar je ~lalala~
family aku g hospital sebab adik aku ayeen tue ada epoimen doktor..
dah nama pon sume adik kecik2, haruusss lar semua ikut...jalan-jalan sekali..

kira nya hari-hari jugak lar kitorang keluar buat apa yang patut..
g beli barang dapur kt mydin, selalu beli kat family store jer, family store nie depan rumah aku jer..tapi malam tue aku ajak g mydin sebab nya nak makan donut..kenapa lar letak donut empire kat situ, patut lar aku gemok, asik melantak donut jer..hahaha salah kan donut pulak..=P
tapi lepas dah beli2 barang kat mydin tue, donut dah tutup..huuwaaa~~

esok nye pulak g main mainan budak2 dekat jusco,,ada satu gambar je yang aku tangkap, aku excited main, tak dan nak tangkap gambar, lagipon aku nak training sampai teror, biar boleh lawan kete dengan fa8, aku selalu kalah taw,,ciss...



ha, nie jer lar satu gambar yang aku snap,,aku dengan ayeen main game nie, harriz pon nak main jugak..tapi aku suke table die sebab warna pink..pink?? waa...aku dah semakin taksub dengan kale pink, nie sebab kawan dengan atie dengan harriz lar nie..diorang suke kale pink ok..ye, fa8 pon suke pink jugak..=P

saje je bawak budak-budak g main-main kan, asik duduk rumah jer..then g mkn mcD, mama yang ajak sebab tak puas hati sebab nya hari tue aku terbeli kan mama prosperity ayam,, hehe
aku macam biasa, chicken mcDeluxe...sedap-sedap...makan sepuloh pon takpe..~lalala~
lepas tue muka aku dah macam burger =P

sambung next entry k..daa~




No comments:

Post a Comment