15 December 2009

KecEderAAn kanCiL AtAs KesiLaPanKu SenDiRi

huwwwaaaaa....

kancil cedera tercalar kat bahagian depan kat bahagian enjin tue...huwaaa lagi sekali...huhu~
macam mana aku boleh tak perasan cik kancil tue..hurm~~

nie haaa..kat bahagian nie...



aku nak alihkan ampaian baju g luar, cuaca tengah panas kan..
sedap kita sidai baju...bile kering nanti rangup jer...
sekali bunyik krekkk...siap bunyi kooo...
huuwaa...tercalar cik kancil, hatiku jua tercalar...tidak....!!!



ini lar dia ampaian baju yang aku kata kan tadi...
aku tarik baik punye...sampai tersentuh cik kancil...

tercalar sedikit...sedikit???? banyak jugak bagi aku...



huuwwwaaaa....



2 comments:

  1. hehe sket je tuh calar
    sy sampai kemek side tepi
    naseb bek x ketara kemek nye
    sebab cat x tanggal
    huhuh

    ReplyDelete
  2. huu~ ini pon nmpk...tak cntik je taw even sket pon..

    ReplyDelete