11 December 2009

CONTEST MELARAM DENGAN HANDBAG

~~STICKY MODE ENTRY JUGAK..~~

contest kali ini datang nye daripada puan Fiza...
contest ini diwujudkan disebabkan oleh birthday beliau pada 2hb Disember yang lalu...
tak terlewat kan if aku wish happy belated birthday for her.... <--- nie ayat bodek ke apa?? huhu~

hmmm...even tarikh tutup nak dekat, korang nak taw biler? besok daa, 11/12/2009..
hari nie 10hb kan? (maklumlar cuti nie duduk rumah mana nak ingat tarikh) so, sempat lar aku nak join contest nie,,disamping meramaikan kawan-kawan blogger dan terupdate sikit blog usang aku nie wei....

dan 3 pemenang akan dipilih oleh beliau berdasarkan gaya yang menarik...

aku nak join lar....

meh tengok gambar yang mana satu aku pertaruhkan...


menarik tak aku pose?? haha

untuk maklumat lebih lanjut tentang contest ini -----> CLICK HERE




No comments:

Post a Comment