31 December 2009

MeLaWAt MeLaKa BeERti MeLaWaT MaLaYsiA



aku sungguh teruja dengan semua replika nie..
aku yakin korang pon turut teruja..sangat cantik..
tapi belum siap sepenuh nya..dalam bulan 1 maybe akan siap sepenuh nya..



tapi aku berjaya curi-curi tangkap gambar untuk tatapan korang..



nampak macam real tapi ada pulak KLCC kat belakang..hehe



aku suke semua replika nie..memang cantik..thumb up to sape erk??
sesiapa je lar yang bagi cadangan buat replika nie..mampus aku kena buang negeri..
mintaq2 aku tak kena buang negeri, huhu~





semua replika nie dibina dalam taman buaya, so if korang nak tengok semua replika nie, korang kena lar masuk taman buaya,melaka..
taman buaya melaka je ada nie, taman buaya lain tak de...

promote nie, komisen bang??

nie baru betul, melawat Melaka bererti melawat Malaysia..
ko g taman buaya je,dah dapat pergi semua tempat..=P



2 comments:

  1. oOOo..
    x pernah masuk tmn buaya!!
    ekekeke

    ReplyDelete
  2. jom lar masuk taman buaya tahun depan sebab melaka maju 2010..huhu~

    ReplyDelete