01 December 2009

MeNu DiHaRi RaYa AiDiLAdHa

entry ini adalah untuk megiurkan anda semua dikala tengahari seperti sekarang,hehe
ini adalah entry makanan sajork....

menu utama sudah semesti nye ketupat...anyam sendiri nie,,ceh...menaip dengan vangga nya...haha
kalau beli siap 10 ketul RM3, kalau aku jual nie mesti masyukkk....



menu yang tak seberapa utama pulak ialah masak lodeh (eh, betul ke ejaan tue??),menu biasa lar kan?



then, mama masak rendang daging, menu biasa lagi..bile nak menu tak biasa nie...



dengan daging masak ungkep, dia macam rendang jugak cuma tak pedas, tak letak sebijik pon lada,,serius..aku yang tolong masak aku taw lar, hehe korang jangan melawan..
selalu mama buat ayam, tapi ayah beli daging lebih masak lar daging ungkep..



disebabkan udang beli kat perak hari tue banyak lagi lebih, mama pon buat sambal, ye lar semua mama buat, aku tolong potong-potong je dgn bg supp0rt kat mama, hehe



menu yang terakhir ialah ayam goreng rempah, nie aku tak biasa, selalu ayam aku request ayam msk kicap, tp kali nie aku request ayam goreng rempah,,nyum-nyum...suke2...




sekian sahaja entry makanan untuk hari ini...

daa~~



No comments:

Post a Comment