06 December 2009

D' PuTeh



uish...bukan produk kecantikan jer yang ada d' puteh taw...
kedai makan pon ada noks....
walaupon ejaan lain tp sebutan die lebih kurang...

kedai d' puteh nie terkenal dengan jus buah-buahan dan nasi lemak die...



air buah gelas besar, memang besar sungguh air die and harga die just RM2.oo,
sangat murah kan...sangat berbaloi-baloi..aku selalu minum mesti tak hbs and bungkus bwk balik rumah...



nasi lemak nie aku tak taw pulak berapa ringgit.. jap aku tanya fa8..
die pergi uk uk pulak...
lor, fa8 pon tak tahu jugak lar...sorry~~ lack information...



masa nie aku order air pisang....sedap,,thumbs up!! betul-betul rasa pisang..
pekat likat, macam nak buat cekodok....
memang lar rasa pisang ye tak?? takkan rasa dragon fruit pulak kan...hmm~



dan fa8 order oren, tak de air ke nak minum..
asal air buah, oren, tak oren epal, tak epal oren...begitu lar kekdah nye,,,

ye fa8 berbaju melayu, siap songkok ko...itu pon sampin die dah bukak...
kang ada pulak org tuduh aku culik pengantin nak g akad nikah..hee~
habis kerja terus angkut aku g membesar kan badan..

kedai nie bertempat di bukit beruang..ramai student lepak makan sini sebab tue murah kot...hurmm~~ maybe~~




2 comments: