15 December 2011

Hantaran Pertunanganku

aku memilih warna biu pink, asalnya nak warna biru jer tapi incik tunang, nak jugak campur dengan pink, maka terjadilah biru pink... ~ceh, encik tunang sudah...dah tak panggil farrid dah...hehe

inilah hasilnya...
coklat homemade.. sponsor by Maisarah

buah-buahan

air sparkling, encik tunang kata tak berapa sedap =P aku pon beli sebab kale pink..hee~

baju nikah *ups, dah kantoi, nikah nanti kale pink

pen parker *untuk encik tunang sign masa nikah nanti

sirih junjung

tuala

cupcake sponsored by nadia... time nadia tunang kena sponsor ni..hee~

kek tunang yang penuh bermakna, bersungguh aku potong kotak kek tu sebab kotak plastik yang aku beli kecik pulak....

ok, cukup 9 hantaran daripada pihak perempuan kepada lelaki.
sekarang pulak hantaran daripada pihak lelaki, encik tunang pilih kale merah putih, men u katanya...hukhuk

coklat homemade, sponsored by kakak ipar encik tunang

baju nikah 

sirih junjung

cincin & potpuri

famous amos

buah buahan 

kek tunang daripada secret recipe

selesai sudah hantaran pertunangan biru pink daripada pihak perempuan dan merah putih daripada pihak lelaki..

hantaran daripada pihak lelaki digubah oleh kak Jamilah, kawan ofis encik tunang, nanti masa nikah, aku dah book kak jamilah untuk buat hantaran aku..hee~ senang...

4 comments:

  1. eh kite tunang tarikh yg sama larrr hikhik..tapi sy dh selamat 2/6 ritu ahaks.. so kepada awk semoga lncr semuanya ye

    ReplyDelete
  2. Nk tnya, kotak kek yg tranparent tu kn saiz ape ye? Tk thu la plak saiz kek dkt secret recipe

    ReplyDelete