06 December 2009

MeRaJuK

korang pernah tak merajuk?
korang pernah tak rasa sakit kat hati sebab merajuk??
angkat tangan...

ke aku sorang je...
aku nie dah lar, sejenis seorang yang kalau nak, aku nak jugak,,
kalau tak dapat, aku rasa macam @#$#%@#....hurm...

actually aku tengah merajuk dengan fa8, dah 2 kali aku nak pergi, die tak kasik...
dan die sedang berusaha memujuk aku...
tak layan ok...serius...
merajuk..merajuk...merajuk... (tgk-tgk esok dah ok....)

ini betul-betul merajuk...
BETUL-BETUL...... muka pon sampai dah merah....
geram sangat...geram geram geram (stail macam upin cakap,,hee~~)
bajet suara secomel upin ipin lar...poyo je...

rasa nk g mkn mcD, KFC, otak-otak, chicken chop...
argh...semua lar jenis makanan yang ada kat malaysia nie..
huhu~ melampau...




No comments:

Post a Comment