15 December 2009

AmbIK je Dik, mAk Bagi

masa nie aku dan harriz ada dekat family store, harriz macam biasa lepas sekolah, mesti mintaq macam-macam...hari nie die mintaq wafer, so aku kena g family store...

ye..kali nie aku amik harriz dah siap mandi ok...
cantik punye,,,lagi sekali cantik....

tengah-tengah cari biskut kat family store,

abg fs: amik je dik biskut nie, mak bg..
aku: senyum sajork...

aku pilih lagi biskut yang sedap dan murah..

abg fs: amik je dik biskut nie, mak ko banyak duit.
harriz: imi, amik je biskut nie...

harrriz ikut je ckp abg tue,,,sengal...
aku nie nampak dah tua sangat ke? sampai dah ada pangkat mak??
dan dan aku pon amik je biskut yang abg tue suggestkan..

mesti abg tue nk ngorat aku tak jadik sebab aku datang dengan harriz (T_T)
tak nak lar bawak harriz g family store lagi =P




No comments:

Post a Comment