31 December 2009

PorT DicKsOn

tiap-tiap tahun family aku akan pergi bercuti, tahun nie kami ke port dickson...
kitorang tidur kat hotel mitc ancasa..kira hotel nie sekali dengan hotel ancasa kat melaka..

nie view dari apartment kami..



dah nama pon duduk PD kan, masa dihabiskan dengan mandi manda..
dah boring mandi kolam, mandi laut..lepas tue mandi kolam balik..
dah mandi kolam mandi shower pulak..=P

mama ada ajak fa8 bercuti sekali, tapi apakan daya kalau kerja kat bahagian kewangan, bulan12 adalah bulan penting bagi mereka, nak kena closing semua jenis akaun..so, ahmad farrid tak dapat lar awak berjemur hitam legam macam harriz nie...



kitorang lepak PD sampai hari selasa..
owh..entry nie bukan entry berinformasi sebab nya aku tak tahu rate hotel dan juga harga,,=P
sekadar entry santai sajork, turun mandi pon idok lar bawak hp nak tangkap gmbar bagai..

tapi masa hari terakhir aku mandi kejap je, then lepas dah cantik-cantik turun bawah bawak hp dan tangkap gambar budak-budak nie..



dan aksi harriz menyelam dalam masa yang lebih kurang 1 saat sajork..
bersungguh-sungguh suruh aku tangkap gmbar dia k..



then kitorang checkout dan balik melaka..
hmm ada satu incident yang terjadi masa aku kat Pd, tak payah lar nak diceritakan..biarlar aku and family aku je yang tahu..

ahmad farrid, jangan nak gelak-gelak k..diam!
hanya family aku dan fa8 je yang tahu incident tersbut,,chait..



No comments:

Post a Comment