06 December 2009

BiLeR MieZa bErKaCa MaTa


sweet tak? hehe... baik korang kata sweet, kalau tak....
nie picture aku tym diploma dulu, pakai spek tak de bingkai..
tapi tersangat lar susah nak jaga, lagi-lagi pulak aku yang ganas bak gergasi nie...haha

picture nie before nak masuk kelas tax, kelas tax kalau hari isnin,mlm and aku dah tak pakai lens bile malam, so pakai lar spek..hee~




ini pulak aku pinjam spek nadia, dah aku pakai serba purple time tue, aku pon try lar pakai spek nadia yang kale purple itu....

masa nie dekat dalam kelas information system rasa nya...



owh..ini gambar terbaru ok dan di candid oleh fa8,
tue yang muka macam malu-malu jer,,hahaha
konon-konon merenung masa depan lar...

malu lar, tapi dalam hati nak...maklum lar, camera rosak, mintaq simpati camera org lain lar gamak nye... tak de sesiapa ke nak offer camera? tak boleh hidup nie tanpa camera...hahaha

macammana aku nak update blog tanpa gambar, tak syiokkkkk....




1 comment: