06 August 2010

home sweet home

huh..dah lama plan nak balik melaka tapi tak balik-balik, ada je keje...tapi sekarang aku dah pon berada di melaka...syok tak payah cakap lar kan..nak dekat sebulan jugak tak balik melaka...

tak sabar jugak nak jumpa harriz..kul12 dah amik harriz kat tadika ok..dia pon terkejut tiba-tiba aku datang tadika dia..hehe tak sabar sangat nak dengar dia berceloteh,,nak dengar dalam telefon jangan harap lar...memang tak kan bercakap...

tekaan aku memang betul, sepanjang perjalanan dari tadika ke hospital tak habis2 bercerita..penat aku nak layan..owh, sebut pasal hospital, tiba-tiba perasaan takut kepada hospital hilang, aku dah tak takut...yes! mungkin sebab wad kanak-kanak...mungkin..

perjalanan ke hospital pon ditunjuk oleh harriz..ingat aku tak tahu jalan pergi hospital lah tue.. =P

petang nie pon tak sabar nak amik harriz dari sekolah =) ye lah cuti kan tak lama, nanti tak puas nk bercerita =)




No comments:

Post a Comment