13 August 2010

cucur udang alor gajah


cucur udang alor gajah memang terbaik ah kalau pergi alor gajah, aku kalau pergi alor gajah, pasti akan singgah sini, wajibulghunnah ok..sedap nya...thumbs up!

ups, nie mungkin entry terakhir yang melibatkan makanan pada bulan puasa...minta maaf semua..tapi kadang-kadang saya juga boleh memberi idea kepada ibu-ibu atau kakak-kakak bujang diluar sana apakah juadah sampingan yang sesuai pada bulan puasa =)


cucur udang alor gajah....kalau dulu, dia letak ayam, sekarang dah bertukar kepada nuget..tak pelah nuget pon setap jugak..janji sos dia setappp....meletoppp...i suke =)


aku yang dah semakin bum bum...yee...aku taw, puasa nie aku kurang makan...keee makin banyak???
ye lah, aku kan nak cantik before kawen...=P eh, nak cantik raya nanti..kawen lambat lagi, belum sampai seru tapi bulan dah nampak, tahun je tak muncul-muncul lagi =P

ko tengok air botol tue, tue pon dah lama aku tak minum, korang tahu tak air kebendakah itu??
air nie ada kat semua tempat ke? aku tak tahu lah, setakat nie aku pernah minum kat melaka jer..
nak tahu air apa?

next entry ok kan....peace! jangan marah haa~~




3 comments:

  1. saya tau..air long chan... ;p
    slalu gak minum dolu2

    ReplyDelete
  2. banyaknya...mahal ker cucur udang tu?sepinggan baper?

    ReplyDelete
  3. mye..betul2 =)
    black mel...tak banyak lar,,nie untuk 3 irg punya mkn,,,rege lupe lak nk tny =P tpi tak mhl pon =) cuba lah nanti =)

    ReplyDelete