24 August 2010

Buka puasa bersama lecturer retailing

ini adalah majlis berbuka semalam punya tapi tak berkesempatan mahu update..
busy yang teramat yer kawan-kawan...sila percaya!

sekali lagi majlis berbuka puasa bersama klasmate saya yang sembilan orang tue....
hehe


dengan diorang je lah, sape lagi, kalau tak diorang housemate aku..
tue jer kawan yang aku ada sekarang...dah, jangan nak kesian kat aku, aku dah biasa =P

lauk yang kami makan ialah.....


tomyam putih,,memang super duper sedap...aku suka, memang rasa sangat..


ikan bakar..aku kureng sket, tak tahu ikan apa....
disebabkan ikan ini hanyalah so so je bagi aku..

aku makan...


sambal udang...dan


daging masak merah =)

semua setap kecuali ikan tue, rasa nya hanyalah so so sahaja...
terima kasih kepada MR.retailing kerana belanja kitorang, semoga rezeki encik melimpah ruah =)

sekian sahaja daripada saya yang tak larat berpuasa hari ni...huhu
lagi 10minit nak berbuka puasa...

selamat berbuka semua =)




3 comments:

  1. nyum2.. nasib baik baca time dah berbuka :P

    ReplyDelete
  2. sedap nyerrrr....... haiyaaa.... bila la nak makans edap macam gini.. umph!

    ReplyDelete