18 August 2010

aku bersama mereka

entry ini sambungan daripada entry ini...alah..bawah nie je pon..maaf atas kelewatan entry, aku busy sikit sejak kebelakangan nie..banyak pulak assignment, dengan presentation nye...fyp lagi...
huwaarghh~~ rasa nak menangis dalam hati...

ok, sambung-sambung, sebenarnya gambar nie dah lama peram, dah seminggu...akibat kebizian melampau...tapi dapat jugak update kan...ohh~~ jangan percaya pada entry-entry lama, semua ialah autopublish..hidup berblogging macam nie lah..autopublish..aku boleh update secara pukal weekend jer =) hari-hari biasa sekadar blogwalking =) nak buat entry pon ambil masa kan =P

hahaha melampau dah nie, jauh dari tajuk entry...
ok, malam before puasa aku bersama classmate aku g dinner di hotel, alar, tak jauh pon hotel uitm jer, dinner nie especially untuk research fyp maisarah =)

jom aku kenalkan classmate aku sorang-sorang..
budak kelas aku tak ramai pon, 9orang jer..jangan terperanjat ok.. =(

nadia berbaju pink dan yuyu berbaju purple..

kay berbaju kuning dan siti sarah berbaju merah..

yang ini dari kiri kema, jun, een dan maisarah =)

konon-konon nak table for nine tapi kena berpisah jugak sana 4 dan sini 5...
sini tue meja aku lah =)

akhir sekali gambar tuan rumah lar =) jangan buat-buat tak kenal ok...
sentap mak nanti taw..

kitorang makan makanan perancis....wallah..
memang setap..hingga menjilat sudu =P terus langgar table ethic law..haha
gambar makanan next entry ok..

selamat berbuka puasa semua...=)




4 comments:

  1. kelasmet 9 org je..?semua awek2 ke

    ReplyDelete
  2. a'ah...9org jer..semua awek =)

    ReplyDelete
  3. oo..yg entry atas smbg entry ini rpenye. entry ni smbungan entry bwh

    berepisod ek hehe

    ReplyDelete