12 August 2010

harriz dan oreo



harriz dan oreo memang tak dapat dipisahkan *harriz dengan semua makanan tak dapat dipisahkan =P sama macam kakak dia..suka makan..skit2 lapa =P aku kalau oreo nie kureng sikit, sebab sangat manis tapi aku makan jugak lar,,,dah kata nya suka makan kan, telan saja apa yang didepan mata...jangan banyak songeh..

tapi harriz memang super duper suka makan oreo, sebatang tue dia boleh makan sorang ok...korang tengok lar sendiri, sebatang oreo memang harriz yang konker...tapi kalau aku mintaq dia bagi, dia dah tak kedekut dah macam dulu..goood boy syg...kalau dulu kedekut taik hidung masin..contoh nya kalau mintaq satu keping oreo, dia bagi sebelah jer...see...verythekedekuttaikhidungmasin kan?? but now tidak lagi =)

oh, abaikan keadaan katil yang bersepah itu, aku tak tahu lah katil siapa...ish ish..

tapi bila kata gigi harriz hitam sebab makan oreo, stret tak nak makan oreo dah lepas nie..haha aku ugut-ugut dia kalau makan oreo banyak-banyak nanti gigi hitam, terus tak nak makan, hahaha gelak syaitoonnn..


aku beli oreo nie pon bersebab, sebab nak dapat bekas oreo yang comel nie =)
kalau tidak, tak kuasa i noks beli....baik aku beli chipsmore,,sedap,, i likkeee~~




No comments:

Post a Comment