12 August 2010

bluebear saya ada empat =)



ye..bluebear saya ada empat, korang ada berapa?? *wah, soalan yang penuh menusuk kalbu
kisah bluebear orang lain dah lama berakhir, tapi aku baru dapat dari Farrid ok..
tue yang koya baru nak update pasal bluebear..gedik oh..lempang sikit...pang!!

lalu, saya rumahkan kempat-empat bluebear saya di atas tv, sajer nak show off kat orang...
oh, rasa nak bagitahu satu taman saya ada 4 ekor bluebear...sambil tersenyum lebar macam dapat emas turun dari langit,,hahaha

tapi tak boleh angkuh sangat, sebab bluebear saya tak sebanyak bluebear dia..
korang tengok, banyak kann..sila jeless...sebab aku pon sangat jeles..

oh, no wonder lar bluebear dia banyak, nie dekat ofis celcom larrhhh...coiii...
abg celcom, mintaq satu lagi bluebear boleh?? sambil kenyit2 mata dan menaikkan pipi yang dah sedia tembam =)




No comments:

Post a Comment