13 August 2010

hadiah birthday untuk ahmad farrid



tak ada apa pon nak bagi, lagipon aku tak tahu lah nak bagi apa untuk farrid sempena birthday dia...nak buat macammana aku dah bagi kasih sayang sepenuh hati kat dia...hahaha poyo! lempang sikit...
masa muda-muda aku kenal farrid dulu, dia ada kirim suruh belikan baju batik, tapi kan dulu time diploma, mana ada transport nak ke KT, paling tidak pon naik bus himda,,oho aku tak pernah k naik bus sampai KT..

aku pendam jer, tak belikan pon... jadik nya, tahun nie aku terbeli, terbeli ok...haha
farrid pon nonado lagi baju batik kale purple, dia pon selalu tengok baju batik kale purple kat kedai baju batik kat melaka nie...

tapi abg tak syok lar beli kat melaka, sama dengan orang lain nanti =P


cantik tak? baik korang kata cantik..kang aku merajuk kang... sensitif betul aku sekarang =P
selain kale purple, ada lagi kale hitam dengan coklat =)

aku beli di pasar payang, rambang mata ok masa nak beli, rasa nak ambil semua yang aku berkenan, hahaha macam banyak duit kan..serius memang banyak, harga standard kot..tak mahal, tak murah..tapi yang betul-betul batik tue memang mahal....sangaaattt~ bagi aku as student kalau sampai 400++, cantik memang cantik tapi nie tuk harga baju perempuan..


waktu nie dah siap lipat dah..dilipat oleh nadia...credit to her, aku boleh je lipat, tapi kalau aku lipat kelaut lah gamaknye...tangan tak berseni tapi berbedung..apakah??


semalam kan hari khamis gov kena pakai baju batik, tu yang terus pakai tu, tak sabar lar tue, nasib baik muat, sebab aku tengok size XL tue macam besar gajah, rasa nak amik size L jer..
tapi tak sangka tuan badan pon besar...ngehngeh...sabar taw ahmad farrid bulan puasa kena banyak bersabar =)

hope abg suka k =)




3 comments:

  1. mesti mahal tu.. bj batik lelaki pun dah kalah pompuan.. cantik kaler fefel tuh..

    ReplyDelete
  2. iylia..abg pon sukak...haha
    kak mekchu..tak lar mahal sangat, affordable lah, cantik ea? trimas =)

    ReplyDelete