12 July 2010

UpdaTe TerKiNi

selamat pagi semua....
ceh ceh ceh...
hari nie hari isnin dan merupakan minggu kedua aku di uitm Dungun =)
dan 12minggu lagi sebelum menempuh final...
14minggu nampak macam sikit kan..
fyp pon aku lom start lagi...cuakkk...

semalam ingat nak g pinjam buku kat library...
tapi tidak berkesempatan pulak...
hari nie aku off....*cehh...off tue, dah mcam keje lak kan..hahaha
kalau nak g library kena berbaju kurung..
so, maybe malam nie aku g terjah library...

hari nie housemates aku g jejalan amik angin pagi diluar..
aku? duduk dirumah sajork...
hari nie puasa takut tak larat *alaaasaaannn terbaiiikkk...
esok mungkin bleh join..insyaALLAH..

puas sudah aku baca blog feberet aku, setelah 3hari aku tak online...
tak online sebab aku ke selayang...
nak sh0pping...duit banyak sangat....hahahaha poyo..lempang sikit minah nie...

cuaca di dungun sangat lar terik..
tapi bila malam,,,sejuk je tilam aku...
ngeh ngeh...beskan tido tilam sejuk,,pas2 selimut satu badan..
dengar pulak bunyi hujan jatuh ke bumi.
syurga wei...

okies...sekian sahaja daripada saya..
enjoy your day!




3 comments:

  1. kat sini sangat la sejuk..baru lps ujan..rasa nak tido jer..johor mmg slalu ujan skrng..

    ReplyDelete
  2. z@ck...macih..you too~

    black_mel...ye ke? sini pns lar..kita tukar nk??hehe

    ReplyDelete