04 July 2010

TesTinG-TesTinG @ KLuaNg StaTion

*image credit to pakcik google*

testing-testing...
saya sudah beli camera fink kale...hikhik...

mula-mula tengok kat pakard photo terus jatuh cinta pandang pertama..
teringat-ingat sampai mimpi...suke over taw minah nie...
tengok harga pon sesuai dengan bajet RM500..
ok lar kan..

nak buat tangkap gmbar buat kenangan jer, nak profesional angkat DSLR lar =)
bila dah survey2..nampak camera samsung macam berkenan...
dah rambang mata aku dibuatnya...
padahal dalam hati memang...

"i nak yang kale pink kat kedai sana" =P

bila g pakard, saya sangat bernasib baik sebab LUMIX F3 fink kale nie memang tinggal satu...
masa 2 nak je jerit...

" i love you lah camera pink"

waahhh...tetiba kan...hehe
kale pink nie memang susah sikit nak dapat sebab dia keluar limited, sebab kalau keluar banyak2 takut tak habis, kira kalau keluar sekali, ha sekali 2 je lar dia keluar, tak keluar-keluar lagi lar...kata seller tue lar..

before caj bateri 8jam, seller tue suruh habiskan bateri yang ada dulu, before caj 8jam...
aku pon apa lagi...
g minum kat kluang station, then keluarkan lumix pink =)

click click *mcm nie ke bunyik camera?huhu*
..tangkap gambar sebanyak mungkin...hehe
duta kluang station yang tidak bertauliah...hehe

teh o ais for farrid..and kopi o for me...
verrryyy theee orang tuaaa kan...minum kopi o..haha

before tue farrid dah pesan,

"kang pening jangan ngadu kat abg"
"yo lahhh abbaaannggg" =P

sebabnya aku kalau minum cafin nie, pening kepala taw,,stail pening yang rasa nak makan org jer..haha so, lebih baik jgn minum tp kalau teringin tue aku belasaaahhhh jerr...hehe


tujuan minum d kluang station adalah untuk test camera baru =)




No comments:

Post a Comment