13 July 2010

TukaR WaLLeT PuLaK




masa untuk bertukar...jeng jeng...
tukar apa? ceehhh....dah terang lagi bersuluh title entry tue kan...
nie ha..aku tukar wallet ini...


kepada ini


yang lama tue dari segi luaran memang ok lagi...
tapi sajer gatal tangan nak tukar baru,,,sebab tiba-tiba ternampak word 'SALE' kat merata-rata tempat..bukan kat department Giamax jer, kat semua department..korang nie paham-paham je lar, kalau perempuan nie..nampak je word "SALE" dah menggelupur lupa anak laki...haha dah macam syaitooooonnnn...duk panggil2 aku taw...geram aku...hahaha

aku tak nak beli apa2 sebenarnya, tujuan ke sana nak makan karipap dan urk urk...
tapi bila msuk,,terus trpampang "SALE" terlupa sakit perut aku....hahaha
magix betul lar 'SALE' nie..


usang sudah wallet aku nie...penat aku mengiyau2 kat farrid, wallet aku dah koyak...tapi idok nye dia menghiraukan...tak paham betul maksud tersirat aku...hahaha mencik taw,,beli lar untuk besday present ke...ini tidak, 'wallet abg pon koyak'...nyampesss...sabar je lar aku...
tapi kalau abg nk belikan yang lain pon apa salah nye, tapi nak henbeg pulak...~lalala~ dasar perempuan materialistik yang penuh dengan dollar sign kat mata...hahaha gelak syaitonnn..


dah kosong dah wallet lama..selamat tinggal..sobsob..
wallet yang banyak berjasa..hehe

segala isi kandungan telah ditransfer...duit nye tak de pon..
kad je banyakk...~lalala~

tapi tak tahu nape aku asik beli wallet GMX, dah pusing2 aku datang balek kat department tue..
cinta pndang pertama...hahaha poyo...
sebab murah, sesuai lar dgn aku as student =) buat apa beli mahal2..letak ic je pon dengan muka inesen *gila humble la minah nie...haha

ada kale kelabu, pink dan coklat..
ingat nak amik pink...almaklum lah...ehem ehem...tema raya black + pink kan tahun nie..
haruus lar semua pink...
tapi non ado yang versi panjang,,sad taw..
kelabu pon ok lar =)

p/s: kalau kak arfa baca blog nie, wallet akak dah koyak lom? kalau dah beli sama macam saya taw, tapi akak amik kale coklat atau pink =) kita kan serupa...peace...




1 comment:

  1. aku tobat tanak beli dah wallet yg jenis senang terkuar kulit..aku ni dah la ganas.

    ReplyDelete