20 July 2010

Terasa macam kembali ke sekolah

dah 6tahun aku meninggalkan zaman persekolahan...
tapi zaman peruniversitian belom habis lagi taw,,InsyaAllah, hujung tahun nie...
dan akan genap 5 tahun aku bermastautin di dungun, terenganu...
dan masih belum berjumpa dengan org petronas...
oh..balik2 isu nie..boring kan...maklum lah sejak masuk kelas SM nie,,asik nak cr bf kerja petronas jer....hahaha tp i dah ada bf keja kt finance.,,,lebyulah...

dah msuk final sem nie..mcm2 benda terjadik...
memang macam zaman sekolah dulu...bila dah masuk kampus nie..aku akan ke kedai bku membeli kertas kajang, kertas A4, tak pon alat tulis...
yang lain2 aku guna yang dulu2 punya...masih boleh pakai lagi..so, recycle =)

tapi kali nie, aku masuk kedai buku, beli file dan cover paper...


teringt zmn2 buat folio dulu..memang selalu beli cover nie...comel2 kan..
semua kertas2 ini adalah untuk kelas SM dan retailing...di kelas retailing lecturer kami mengarahkan kami dressing seperti ezekutip...siap kena bwk file, mekap2, pakai high heel...
oohhh...veri nottt meee....


tapi ini semua untuk kebaikan kami jugak, bia kita dah biasa bila masuk zaman pekerjaan nanti..
dah rasa mcm masuk kelas PD (personal development)..serius...


yang ini lagi lah mcm zmn sekolah, kena beli kertas mahjong, colour magix untuk buat mind map..yang ini belum present lagi,,,ahad nie br present =)

kenangan kan semua nie =)



2 comments:

  1. ader lagi org pakai kertas majung...bkn skrng present guna powerpoint ker?

    ReplyDelete
  2. tue yang aku kata...
    macam kat sekolah...huhu

    ReplyDelete