06 July 2010

PaiP di RumaH SeWa

every sem, rumah aku mesti bermasalah...
sem nie pulak, paip kt sinki aku bocor...
stail biler bukak air kat sinki tue, banjir lar kt dapur..
ko pon bsah kuyup...paham tak?

paip tue macam dah karat taw..
pastue bocor..macam tue lar...
so,, kitorang bajet pro lar kan..
siap pinjam tools kat boy..clap clap

nak harap tools kat rumah gurls....harraaammmm...
alat mekap banyak lar...~lalala~

kitorang yang pro bab pomen paip nie...eh, semua org tnjuk bakat taw,,,
sorang kata putar yang nie,,
sorang tlong putarkan spana....
hebat betul kitorang bab putar memutar nie...
tapi semua nya hampeh...

last2 kol plumber...hahaha
ye lah..kalau kitorang pandai pomen paip...
alamt nye kitorang dah salah amik bidang masuk U nie...=P
nasib baik aku ada simpan num plumber yang pernah dtg rumah kitorang dulu..
num plumber area dungun, paka...
sila rujuk sini ye kawan-kawan =)

cerita macam nak rak budak perempuan pandai baiki paip kan =)
tapi bila alami benda macam nie..
lelaki memang perlu dalam hidup wanita =)

sebab tue kita dilahirkan berpasangan...ceeehhh....
sem lepas nye hal aku tak cerita kn?
nanti lar aku stori mori kat korang...
dan melibatkan lelaki jugak =)

daa~



No comments:

Post a Comment