12 July 2010

FiFA daH HaBis,JumPe 4TahUn LAgi..

akhirnya habis pon fifa...=)
aku tak layan sangat pon fifa nie tp kalau rumah aku ada astro mungkin aku layan =)
nie sebab kat rumah tak de astro, nak tengok kat mamak??huhu
tak rajin aku maaakkk..baik aku tido...zZzZ

mesti hari nie rmai buat cuti sendiri, sama jugak macam farrid,
pagi tadi cuti tak sihat...hahaha
ups,,terpecah rahsia lak kat sini, mintaq2 tak de ofismate die baca blog aku..
tapi kalau ada yang terbaca,,diam-diam taw =P

4tahun sekali rugi tak tengok?...yee,,aku taw,,memang syok tgk bola..
aku suka tapi tue lar rumah aku takde astro..sobsob..
hari tue farrid ada kata..

farrid: next fifa, syg tgk dgn abg pulak
aku: nape pulak *buat2 tak tahu...huhu blushing...
farrid: ntah-ntah dah ada baby..
aku: $#@$@#

gatal taw farrid nie..malu aiii....
last...tahniah buat spain dan supporter spain =)



No comments:

Post a Comment