12 July 2010

makanan berbuka puasa


betul kata z@ck...dah 1 syaaban baru hegeh-hegeh nak ganti puasa...
masa awal2 dulu...alah, lambat lagi...haha
nie dah syaaban, baru hegeh-hegeh...
korang dah habis ke ganti pose?
aku pon lupa aku ada lagi pose belum ganti...hih..
ada lagi 1 hari..

memandang kan pagi tadi aku free tak de kelas...
apa lagi,,puasa lar... =)
makanan berbuka puasa aku selaku anak yang di perantauan nie..
feeling study oversea lar derr...poyo jer...

maka melangkah lar kaki aku ke pasar malam hari isnin untuk membeli juadah berbuka puasa..
on the way, terasa nak mkan mihun,,
tym pose nie lar, mcm2 aku nak mkn...
kang nmpk putu piring nk beli, nampak kebab rasa nak beli...
uish..nafsu...setan,,ko g jauh2..jgn hasut aku...syuh syuh..

tapi bila dah sampai, tgk nasi ayam nie macam memanggil2 pulak..
aku tak tahan tgk ayam die..hitam lekat..sukak22..
cancel lar beli mihun...ngeh ngeh..

~nasi ayam untuk saya~

mihun abg nie memang nangis weih...
sumpah sedap...thumbs up..aku kalau dah kata sedap tue..
betul2 sedap lar tue...serius..muka pon sesrius je menaip taw..
kang dah blk melaka, rindu nak mkn mihun abg nie...hehe

~mihun untuk yuyu~

kalau buka pose, tak nikmat lar kalau tak minum air soya kan...
syurga wei...pose...jom pose...
z@ck...ko mesti rindu nak g pasar malam kan?
aku taw =)...sajer kasik kau jeles...~lalala~




No comments:

Post a Comment