25 July 2010

Sakit sendi

sakit-sakit sendi aku, sampai tak bersemangat g kelas even ada 2 kelas je hari nie..
semalam dalam sejarah, aku ikut housemate aku g joging..semalam dalam sejarah memang lawak..selalu hari ini dalam sejarah...hehe

sampai tengahari je pon kelas hari nie, tapi aku malas wei...serius mls..
mungkin dah lme tak berjoging, then bdn aku terkejut...
lepas joging pulak..terus pergi berjalan-jalan cari pasal bersama encik myV biru...ahaks...
mahu nye tak pnt...tiba2 myV biru masuk dalam ini cerita..

cuaca pulak agak panas hari nie, nak hujan agak nya...
aku kalau cuaca terlalu panas nie, confirm akan moody dan pening sangat2..

lapa pulak time kat kelas td,,,huh!
kelas start kul1015, tapi lecturer dah sampai before 1015, tak sempat nk beli makanan...
lapa taw...suppose ada presenter bwk mknan hari nie, tapi presenter tak dtg, berlapar lah aku sampai kul1115...
lecturer perasan kot aku lapa, sebab nya aku asik menguyah gula-gula jer..
dah kul11, baru lecturer suh beli karipap...aku dengan nada seorang yang merajuk dengan boyfriend berkata 'karipap dah hbs dah, dah kul11' lepas2 lecturer suh beli makanan, tapi kitorang semua tak gerak2, lecturer tersebut dgn harapan kami belanja dia..last2 dia bg duit suh belikan dia air dan karipap...hehe teruknya kami...
maaf lar encik..saya lapar, tak boleh concentrate...=P

lagi satu gas kat rumah pulak habis..bile g kedai dapat pulak makcik buat muka...hahaha
makcik tue penat kot...tak pe lah..and last, aku tak beli pon gas..hahaha padan muka aku..kisah nye tak de org nk hntr rumah jer..dia suruh aku bawak sendiri je gas 2...waaaahhh...tak kuasa nyaaahhhh....habis lah tumbuh masel di tgn2 i nie...hua hua...

kalau kat melaka, diorang boleh hntr kt rumah..walaupon dah 5 tahun duk sini,,
tapi aku tak biasa lah!! giler kerek minah nie...kasik pelempang sikit...
asal nye aku sakit2 bdn jer...habis semua benda aku rasa tak best..

sekian dari insan yang sakit2 badan..




No comments:

Post a Comment