14 July 2010

AiR BuaH @ DunGuN

aku nie duk dungun asik mkn je kan...tengok lar entry aku sejak kebelakangan nie, asik menceritakan tentang makanan makanan makanan,,haha cuba lar cerita pasal buku retailing ke =P (maklum lah sekarang tgh mengegau cari nota subjek retailing =P)
bukan apa, sem terakhir nie nak lar cipta apa-apa kenangan-kenangan sepanjang 5tahun duduk sini...
lama tue 5 tahun, tapi tak dapat pon berkenalan dengan org petronas... sob sob

aku nie penggemar tegar air buah jugak...haha minah nie semua penggemar, aku tak taw lar apa yang tak gemar..haha t0lak batu kayu je kot...ko phm2 je lar aku nie, tak bleh lar kalau tak mkn, kang rasa nak marah org jer, lepas tue yg jadi mangsa,ahmad farrid jugaaaakkkk =P nasib lar ko ahmad farrid dapat gf mcm nie...nasib baik dia paham...sebab tue i sayang kat die...ceeehhhh...jiwang..auu...

so, tadi kitorang jz lepak-lepak kat kedai air buah, aku minum air jambu batu, tapi tak sesedap dulu, ke aku yang selsema..aku tak tahu lah,,masa mula-mula aku mnum air jambu batu, memang ngaum lar rasanya,,,rasa buah...=P tp siyes mmg sedap..pekat likat...peeehhhhh..menusuk kalbu..

lain kali aku dtg kedai nie, nak minum air dragon ball pulak lar,,,korang cuba teka air tue kale apa?

bukan oren lar,,,

kale purple... =) air drag0n ball nie sebenarnya air dragon fruit, sebab tue kale purple,
aku nak minum kat air buah dungun sebab air buah melaka,,non adoo lar...nanti rindu =P
tapi tak taw lar kalau kedai air buah kat tmpt lain ada jgk =P



6 comments:

  1. rindu nye rai nak minum air jambu batu...
    sedap kan2...
    yang kat belakang tu kopok leko ke....
    huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
    rindu nak makan....isk2..
    makankan ntok rai ek... hehe

    ReplyDelete
  2. air dragonfruit?
    apa rasanya?

    ReplyDelete
  3. rai..memang sedap terangkat bila minum,hehe....
    ok, t kite minum kan unutk rai..hehe

    z@ck...best..rasa buah dragn fruit..plus eskrim vanilla lagi lah terangkt..hehe

    ReplyDelete
  4. sem akhir dah yer..
    gud luck yer sis!
    iallah..bersama2 lah kita konvo nnt..
    hi3..

    ReplyDelete
  5. kak yana..sama ke?
    ok,,hehe aminnn....
    ada jodoh kita berjumpe...hehe

    ReplyDelete
  6. kopok lekor..sedapnya...lama x makan..nak sikit....

    air dragon ball tu x minat...air kelapa jgk sedap..nyum2..

    ReplyDelete