15 July 2010

SeSeKaLi RaSa MemAnG SeDaaP



aku nie seorang yang jarang makan mi segera....
sangat jarang...sangat2...
nak beli apa ntah lagi...kalau lalu kat department mi segera memang tak pandang ah..
sebelah mata pon tak ok...nak lalu apa ntah lagi...ntah apa-apa lar minah nie merepek...

so, nak jd kisah, bila aku dapat tahu farrid mkn, aku pon terasa nk mkn jgk...
gedik kan...terus g beli kat pok en teng...pok en teng nie pasaraya ye kwn (boleh lar di ktakan pasaraya,,aku tak taw nk terang gane...)

ini lah hasil nya,,,tak de lar menyelerakan korang sgt kn?
tgn aku nie tak berseni, setakat bg idea nak tgkp gambar cne, boleh lar =P i kan PA photographer....lariiikkkkssss

aku br mkn 1, lagi 4 ada lagi, beli setakat nk rasa jer...tgk lar ble nk hbs 2, maybe hujung sem, sebab nak pose dah kn, makann mesti tak terusik...

harga: RM2.99



No comments:

Post a Comment