29 July 2010

kisah hari ini

semalam tidur pukul3.30pg prepare slide for first presentation for fyp...
aku nye presentation start kul 230pm..
bila aku tgk jam baru kul 315pm, dan baru second presenter..
first presenter mmg kena hentam hbs dgn panel...

bila nak time aku nie,,berdebar sangat,,dup dap dup dap jantung aku berdegup...
tangan tak payah ckp lar,mmg parkingson habis...
bila sampai turn aku, just show the first slide only...
beria-ia tido kul 330 taw..
at last just title fyp jerk...hahaha
hilang debaran aku..dan aku kena besarkan skop system...
baikk!!!

petang pulak aku ke psr mlm, mengidam nasi kerabu,
sudah lama idak mencekik nasi kerabu...
tapi ternampak beg loewe yang aku minat tue tapi rm50..
tapi mmg cantik lar...tapi gitu lar,,byk dah aku beli...
so, hold dulu lah..
tujuan ke pasar mlm ialah nasi kerabu RM2.50 =)

psssttt....aku dah beli long cardigan taw,
aku beli online kat sini...hehe
dan mlm nie aku sedang menunggu ahmad farrid saya kol,
memandangkan dia sedang berkursus di JB...

tp saya sudah tidak larat mahu tido...*berapa banyak tapi daaaa
pening kepala,,,,nyte~~




3 comments: