05 August 2009

ReStOrAn BarKat RoTi JoHn DaN AyAm GoLeK

sekian lama aku nak makan kat restoran nie,,
sebab nye aku memang lar peminat roti john..
tapi nak membuat agak kemalasan...
suka k mkn..nyum~~~

before nie aku pernah lar asik cakap je kat die sampai die naik bosan..
"t kita g mkn roti john barkat ea"
dan sampai aku dah lupa nak mkn roti john tue,,gitu...

so, satu malam tue die bwk aku g mkn kat sini.. suke nye..


aku sangat suka daannnnn apa yang kami order??
cuba teka..
mesti lar roti john..hehe


mula-mula aku nak order dua taw..ye r, takut tak cukup, aku dah lar kuat makan, lagi-lagi roti john aku suka taw..

"akak, roti john dua ea??"

akak tue dah wat muka pelik taw, die cakap roti john tue besar..
aku dengar je lar cakap akak tue,

order satu jer, die lak order ayam golek..


die: akak, nak ayam golek suku boley tak?
akak kedai: paling sikit separuh,,
die: separuh pon boley lar..

makan banyak ada hati nak makan suku??
separuh pon nak order lagi...

tp roti john dengan ayam golek tue memang mabeles wa cakap lu...
if korang g melaka, korang cuba lar rasa k..

yang aku pernah dengar, tp aku tak tahu lar betul ke tak taw..
roti john yang pertama dari restoran barkat ney,
then baru di kormesial kan..

hmm~~ yang penting lazatttttt....

dannnn...gambar kami haruussss ada,,hee~~



daa~~



No comments:

Post a Comment