05 August 2009

AkHiR NyA

dah hari kelima dah untuk bulan ogos,tp aku baru nak update...
akibat internet lembab yang teramat, membuat aku arghhh....menyampah nye nak bukak internet...
akhir nya dapat jugak update...
satu lagi akibat aku terlampau rajin study untuk kuiz dan assignment..
akhir nya, tak de kuiz dan assignment kena hantar next week...
ohhh,,,sgt membuang masa tido aku...tetibe~

dan yang paling penting,,
akhir nya aku berjaya drive dari melaka sampai terengganu taw...
ohhh,,,aku sangat vangga....
hahahaha gelak syaiton...

ye lar, aku tak pernah taw drive jauh-jauh, even melaka pegi seremban pon aku tak pernah..
sila gelak ok...

akhir nya, bulan ogos pon datang jugak..macam-macam yang jdi dalam bulan ogos ney taw, seorang pergi dan seorang datang...cea,,ayat macam dalam novel..macam-macam pengalaman jugak yang aku dapat pada bulan ogos,,hee~~

daa~~



No comments:

Post a Comment