19 August 2009

hAi SeNaNg nyE DaLAm HaTi

"hai senang nye dalam hati bila beristeri dua"...tenttt....
nyanyi macam lagu p ramlee tue..

hehe esok aku nak balik melaka,,yee haa yabedabedu....
taip entry nie sambil lompat-lompat..

syok nye...nak sahur dengan bukak pose dengan family aku..
tiap-tiap malam aku mimpi diorang taw,
serius..(buat muka serius..)

disamping itu, dapat jumpe ehem-ehem sekali...
yee haa~~~

tp tak beli tiket balik dungun lagi, mintaq-mintaq ada..(siap angkat tangan berdoa)
kalau tak, terpaksa lar aku ponteng kelas hari ahad..(ke memang nak pnteng???)

hari ahad aku ada 4kelas lak tue, cane??
hope ada lar tiket...

aku ingt hari ahad tak de pape..just belajar teori..
tibe-tibe semalam multimedia, misz norlina tak sempat nak ajar sampai habis and will be continue next week...alar, aku baru bercadang nak ponteng...<---sedih... tak pe lar, nanti boleh mintaq yuyu tolong ajar kalau aku tak g kelas.. hee~~



1 comment: