23 August 2009

"beRdAtiNg"

sesiapa yang tak dapat mendatingkan diri tue,sila jeles...
layan kan lar aku ney, aku duk jauh, tak dapat selalu jumpe,
nie cerita before puasa..

aku pergi mendatingkan diri ke seremban 2..
wakaka giler kan?
dah aku ikut je die nak culik aku kn..

cepat lar culik, cepat lar culik..hahaha

berada dekat tempat ramai-ramai orang kan haruss lar memakai mask..
safety ye...



dah lame sangat-sangat tak main bowlink kn, maka dengan rasminye, aku bermain bowlink d jusco seremban,,yee haa~~
eventhough tak de r be sangat bowlink kt situ...

nak habiskn masa lagi, nak wat pe erk??
karok pulak...~lalala~

pergi membeli belah sikit., dah beli belah..hehe
pastue g jumpe si fuad kawan die, tak tahan r duk dengan die, asyik gelak jer,,
bukan kite gelak sebab die buat lawak..
tp die yang sokmo gelak buat aku pon nak gelak jugak,,hahaha

die gelak bersunggug-sungguh taw..

daa~~

1 comment: