16 August 2009

The MeaNinG oF AzyMeMyzA

apa pendapat korang dengan aku nye nama as azymemyza ??

ada jugak yang tanya

nama bf ko azim ea?

jiwang nye gabung dengan nama bf..

apa maksud azymemyza..

yang sebenarnyeeeeeeeeeee.....
masa mula-mula aku pon tak taw nak letak URL apa untuk blog aku..
aku nak letak jugak URL berunsurkan nama aku..
nak jugak,,takkan aku nak letak nama jiran aku kan??
of kos lar nama aku..

ntah dari benua mana aku dapat idea,
aku pon dapat lar nama azymemyza..

azyme bile diterbalikkan jadik lar emyza..
takkan nak letak emyza.blogspot je kan..macam tak grand lar lak..

wahhhh,,,grand tueee,,,perasan lar ko mieza...
pusing punye pusing,
jaadik lar azymeemyza..tp macam pelik lar lak ada 2 huruf e kat middle tue kan,
then aku hapuskan 1 e, jadik lar azymemyza je...
bape banyak 'jadik lar' lar,,,

nak sebut lak cane??
nak kasik macam klasik sket...
cube korang sebut...salah2..

macam ney sebut die,
azimimaiza...lagi sekali azimimaiza..
haa...pandai pon..clap clap..

ok, segala persoalan dah terjawab..
dan nama bf saya bukan azim ok..
ntah mana ceruk lar bf nama azim..

daa~~



No comments:

Post a Comment