28 August 2009

cite LamE

akbat internet yang selow menyelow...aku tak de mood nak update blog kesayangan aku nie...
nak jalan-jalan blog korang pon payah..
malas aku nak menunggu..

maka tercipta lar cite lama nie,.,hehe

ceh,,,macam pe lar kan??
tp tak de mende pong..last minit punye pasal aku study bagai nak gila, nasib baik tak gila..

sebab ada test<--- tue lar tido je tahu..hee~~
aku tak boley lar klu tak cukup tido, rasa macam diri ini tak sempurna,,hahaha

hbs test apa lagi aku qada' tido lar..
after aku koling-koling dgn fa8, aku nak tido dalam kul930 gitu..
aku ingat nak tido kejap jer..

bunyik henset pulak, kacau je lar,aku baru tido ok,,tak dan pon nak mimpi..
aku tgk jam lar br 1jam tido.. tp tak sedar ape,,,

pe yang aku nak cite sebenar nye...??? ntah..hahaha

aku dah tak mampu nak bercakap, fa8 paksa2 gak aku cakap..
aku tak rela taw kena pakse2 ney<--- macam pe pulak..hahaha

ko tgk lar lar fa8, t ko tido aku kacau ko....hahahaha gelak syaiton...
hep! hep! walaupon syaitan kene ikat, kita jangan jd syaitan..
"sepohon kayu daun nya rimbun" <---insaf sekejap....

pastue..

"happy birthday to you, happy birthday to you"

my housemate
buat surprise beli kek lar..
walhal aku tengah ngantuk yang teramat... serius wei...



nie lar kek nye...yummy!!
pose-pose..tahan...hee~~



sangat terharu,,,kenangan ney semua, akan ku semat di dalam ini blog,,,hehehe
tapi kalau dengan member diploma aku, habis aku dah kena tepong nie..

nasib baik kita berjauhan ye kaklong...fuh!

aku selalu plan tepung kan org,tue yang kaklong beria nak tepung kan aku..
siap bagi msg..

"happy birthday bla bla"
(bes nye dapat tepungkan kak lang time nie)


ada hati nak tepung kan aku..chait..
kita dah 22thun, matang siket,,hahaha<---padahal takut..

iklan: kak lang adalah aku...



No comments:

Post a Comment