23 August 2009

tiDaK Ku sAnGkA,iTu YanG die mAhuKaN

kami berdating datingan,
dan die sanggup amik EL because of me..thankz a lot syg..

dan kami keluar seperti biasa..
die ajak pakai baju kale pink tp aku dah gune lak baju kale pink tue..

so, aku decide pakai baju hitam, boley aku tayang kat die selendang baru aku.

see??comel tak?

bukan aku tapi selendang ituu...hehe..

nape penulisan aku mendatar ney??
bangun bangun nurul emieza....wake up!!

aku yang dah malas nak pikir kan aku ikut je lar die nak bawak aku g mana,
ntah die culik aku pon aku ok jer,,

"kalau dengan abg, i rela nyah...."

dan die menuju ke tol ayer keroh,menuju ke arah kuala lumpur..
kemudian berhenti di kawasan rehat ayer keroh..

aku: nak g mana?
die: nak terkencing jap.
aku: baru gerak nak kencing dah?
die:#$#@$

eh,nak g kencing pon nak story mori ke? hahaha

aku macam biasa duk dalam kete kunci lar pintu kan, kang ada lak anak en. sajali hilang kena culik..
lepas die g toilet, die nak bukak bonet tak boleh, sebab pe erk??

owhhhh,,,aku dah kunci mana lar bonet boleh bukak, pe daaaa...

aku pon cakap je lar dalam hati,

"eh, die nie trkencing sampai kena sandle ke? siap nak tukar kasut"

dann....

"happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to nurul emieza,
happy birthday to you..."





ohh,,,sangat terharu,,tak taw nak cakap macam mana..
birthday aku belom sampai lagi, tp die dah niat nak celebrate sama-sama..

seronok sangat..
layan gambar je lar ea?



muka terharu ye kawan-kawan..
nampak toilet kt belakang tue,,



siap ada lilin kau, tp baru 4 thn, muda lagi..~lalala~



siap beli air sume taw, dan die blikan aku air susu coklat, aku memang kalu dengan die mesti beli air tue taw,,aku pon tak taw nape..

ceh....tak taw nape konon...wak luuuu...

kepada ahmad farrid zaabah, thx a lot sbb wat surprise kat syg..
memang trkejut sangat-sangat...
tak sangka sangat..g kencing konon...chait..



2 comments:

  1. wahh bahagianya die..

    hepi bday to you!

    halamak MU..musuh2!hoho

    ReplyDelete
  2. satu lilin besar mewakili seplo tahun la.
    dua lilin besar dan dua lilin kecik, jadi la doplo dua..ish ish ish

    ReplyDelete