24 November 2009

TeMaN SiDia MeMbELi KePerLuaN HaRian


fa8: petang nie pergi mana-mana tak?
aku: tak de tp nk g jog..np? (ckp je nk g jog, aku taw mesti die nak ajak aku g membesarkan badan, hehe)
fa8: baru nak ajk g beli keperluan harian.
aku: biasa beli sorang-sorang kan?
fa8: tak biasa pon tapi pergi je lar...(ceh, ayat nak bes, ingat aku tak tahu, chait)
aku: selalu boleh kan beli sorang-sorang? (padahal dalam hati nak jumpe, rinduuu)
fa8: tu selalu, ni tak selalu.
aku: ok, boleh kan g sorang-sorang? tak de org culik punye..
fa8: hmm...ye lar..
aku: good...very good...

alar, dialog kat atas tue sajer jer nk sakat fa8 padahal dalam hati nie memang aku nak teman, nak jumpe sangat, rinduuuu...



abaikan muka aku yang pucat tanpa mekap tue, siap pakai selendang ko, biar lar aku pakai bedak tabur je pon, selendang tetap selendang...

tapi...



aku pakai seliper jepun, jepun tak jepun sangat lar, beli pon kat mydin RM4.50, siap mention harga kooo...siap belah depan die dah terhiris sikit sebab buat brek time berbasikal petang-petang..hehe

tp aku lupa nak tangkap gambar barang-barang yang fa8 beli, keperluan harian die sikit jer tp makanan je lebih, mana lar tak gems...hahaha
gems tue gemok ye kawan-kawan..

bukti tue bukti....
takpe mieza lain kali maybe ingat nak snap..fuh!

dan entry ini disudahi dengan gambar tuan tanah yang berselipar jamban ke mydin, nasib baik fa8 tak ajak g dataran pahlawan ke, kalau tak mahu aku beli seliper cantik sikit,,,



entry tak de motif, tak ada benda nak update, dikala aku bercuti disamping menjadi peneman kepada org, sape nak aku teman lagi? roger k...hehe

good nyte,,daa~




No comments:

Post a Comment