25 November 2009

HaRRiz mErAjUk


henset mama masuk air dah lme dah..
aku dah banyak kali bg nasihat, aku nasihat mama??
terbalik nie,hehe bukan apa just nasihat suruh beli hp baru, tak de lar, selalu bising hp die rosak..

kalau aku dah kje boleh lar, aku belikan hp baru, siap 3g ma,org belikan untuk mama..
tapi apakan daya aku masih menuntut ilmu...cehhhh...
a'ah erk annivesarry mama ng ayah pon nak dekat,
nak wat surprise pe erk...hurm~

eh, termasuk entry lain pulak...so, malam td kitorang g tesco beli hp..
aku pon beli kat tesco jugak dulu..
bnyk sikit stall die, biar mama jadi rambang mata nanti, tak taw nak pilih yang mna..hehe

tengah sibuk-sibuk mama merambangkan mata die tengok hp,
adalah si budak kecik nie merajuk....



korang tahu sebab apa? aku pon tak tahu..hehe
ok ok..sebab nye die nak jugak beli hp lar..ini lar budak-budak zaman sekarang..
siap menyangkung koo...tp harriz nie bagus skit, die tak de lar melaung-laung nak brg tue, cuma merajuk, keras-keraskan badan gitu, korang paham tak?
alar,,kalau kita tarik die, die tak gerak pon,hehe paham tak??

then, mama pon mintaq hp lama atie, mama bungkuskan dgn plastik hp baru mama tue, letak dalam poket harriz baru die bangun, hehe
budak-budak kan..

bile dah sampai rumah,

harriz: macam henset atie lar,henset atie mana?
mama: henset atie mama dah jual,hehe

owh..atie pon dapat hp baru jugak, nanti aku buat entry lain, mama dengan atie beli hp apa...
hehe sebab aku lupa model apa...~lalala~




1 comment:

  1. budak2 zaman skang x mau lekeh.
    suma bnda nak..
    klu x bg..mula la ber drama..

    ReplyDelete