13 November 2009

LaSt PaPeR

last paper aku jap lagi...yee haa....
paper aku petang nanti,
dan paper yang aku amik ialah C++...

korang taw pe itu C++??

alar, yang cout, cin tue...
korang taw x?? hehe

ney budak it, tak pon engineering belaja kot..
ke ada kos lain yang belajarr??

ntah, aku tak tahu, dan malas nak amik tahu...boley??
ini paper programming lar,,bagi yang minat maybe best..
tp yg xseberapa minat,maybe menganggap ianya sangat susah..

bg aku,ntah...aku tak de lar mnt sgt, tak de tak minat sgt..
minat if program boleh run..
tak minat if program tak boleh run...
hahaha

so, korang doakan aku buat yang terbaik untuk paper ney k..
muwahhhhzzzz cayang korang...hee~~

perangai gedikz dah sampai...
korang layan je lar,,,

nanti aku dah hbs exam, aku akan cuba untuk update sebanyak mungkin...
hahaha mungkin......

ok lar, aku nak bukak-bukak apa yang patut jap..

c++,cin cout void int float..
hee~~ die dah keluar dah term c++..


daa~~




No comments:

Post a Comment