18 November 2009

CuTi DaH MuLa

hye..anyone miss me??
tak de? keeeecik hati..
aku taw korang rindu aku kn.. ~lalala~

sangat perasan lar minah ney, macam lar 1malaysia baca blog aku nie..hehe
aku bukan tak nak update, tp sejak aku dah duduk rumah nie,
maksud nye aku dah bermula kerja baru..

sebagai...

bibik tidak bergaji...hehe

aktiviti yang aku lakukan tiap-tiap hari

basuh baju, masak, sapu sampah, mop lantai, sidai baju, lipat baju..
petang baru aku online,,
so, siapa nak bibik baru boleh kol aku..
maid on demand..hehe

aku jugak dah mula berbasikal tiap-tiap petang dgn harriz..hehe

ye lar, peha aku dah makin mengembang..
mintaq-mintaq lar aktiviti aku nie tak hangat-hangat tahi ayam..

korang cuti-cuti buat pe? keje ke?
ok, aku pon keje jugak,,jadi bibik, keje jugak,,hehe

daa~




No comments:

Post a Comment