19 November 2009

LeLaKi GeDikz

hmm....kamu semua kenal dengan lelaki ini?

ini lelaki sangat gedik woo....
korang tgk lar sendiri die tgh buat apa..



aku taw lar isi minyak, tp dengan siapa,,
nak taw?



of course lar dengan aku..tapi korang nak taw nape aku kata die gedik, sebab die suruh aku teman die pergi isi minyak jer..
chait..kuwang asam punyer olang...
dalam hati aku time nie, die nie nk ajak g beli tiket ke??
ye lar, die ney kadang-kadang suke main-main taw,,eh bukan kadang-kadang..selalu jugak..

sebab nye aku dah plan lepas beli tiket movie nk g cuci mata kat melaka sentral..
cuci mata tgk selendang...
kalau die ikut, tak dapat lar cuci mata..rosak rancangan aku...rosak-rosak..

aku ingat die main-main nak g isi minyak, sekali betul daaa...
aku tetap tak boleh terima...
brrr....manja taw...i likeeee....


2 comments: