10 November 2009

Ke DuNgUn SeMuLa

aku ney buat negeri melaka tue dah mcm sebelah negeri terengganu jer..
suka suki jer nak balik dungun ke melaka ke selayang ke..
ups...termasuk pulak selayang..hee~~

aku baru lepas makan roti planta..
nyum nyum..
sedap..manis....

minggu depan balik lagi dengan cik kancil saya..
yea..cik kancil balik melaka..
boleh lar aku berjalan dengan suka suki nye biler cik kancil ada kat melaka..
so, kalau nak g jasin tue, setakat air baruk pe de hal..hahaha

tp ayah cakap nak datang amik minggu depan,,
kira nya, ayah datang naik bus,

then, bwk cik kancil saya pulang ke tanah air..huhu~~
aku ingat nak drive sendiri je balik melaka..tp..
die takut aku drive sebab sekarang musim hujan..

takpe, bagus jugak..
ayah dah offer nak drive kan..aku on jer...

ceh..bersuka ria lak..
sekali ayah datang nak teman jer..
huhu~~

aku jugak yang kena drive..chait~~

daa~~




No comments:

Post a Comment