14 November 2009

hAbiS SuDaH



keadaan ini akan terjadi bile menjelang exam..

dan sekarang.........
aku dah habis exam semalam..yee haa~~
merdeka-merdeka...

tapi takut pulak nak tunggu result...
hurm!! macam mane lar hasil nye kan...

kite berdoa jer lar,,

pape pon....kita lupakan sekejap pasal result lar,buku, esemen....
pe lagi??

semua lar pasal belajar-belajar dekat uitm dungun nie..
hilang ingatan pulak aku pasal belajar,,

test,kuiz, esemen??? apa semua tue?
hahaha gelak syaitoonnnn...

apa aku nak buat time cuti nanti??
kursus?? kursus kawen...gatal sudah..

esok aku nak balik melaka..
nak beli satar ke tak erk..pk2 jap...

ke nak paw bapak aku je esok??
hmmm paw jer lar..

duit aku dah simpan untuk makan 'sesuatu'...
sedap nye ,,,,dah lme tak kn 'sesuatu' itu...
teringat2...tidak!!
aku ney kalau teringat dah feeling mcm org mengandung taw, kne carik jugak sampai dapat..

gedikz...ye...aku memang gedik...aku mengaku....
eh..ok lar,,
aku nak kemas-kemas lar apa yang patut...

daa~~




No comments:

Post a Comment