05 November 2009

KiNi KeMBaLi

ceh..macam apa lar kan...
sori lar kawan-kawan aku busy dengan exam lar..
so? ada sape2 yang rindu tak kat kite??
tak de??

tak pe lar..kecik hati kite taw..
hahahaha
perangai gedik dah sampai, maklum lar dah sampai melaka..
gedikz haruuussss lar ada...

sebab apa??
sebab fa8 kat melaka...yee haa!!

tapi kan korang, exam susah nyeeee~~~
ye lar, kite tahu, mana ada exam senang kan,,hurm...

kalau korang nak tau, aku samapai melaka dalam pukul530 pg..
mlm tadi aku terbang dari dungun,,
ceh, terbang tue,,

terbang lar jugak naik mara liner,hehe

exam aku belom hbs lagi tp gatal kan diri ku ini untuk balik melaka..
walhal minggu depan balik lagi..hee~~

final aku last 13hb11,,
lama lagi,, so aku balik melaka dulu,
boleh dating-datingan,,,,rindu...hee~~

daa~~




No comments:

Post a Comment