30 December 2011

Rentetan 2011

Januari 
Bulan Januari, aku baru sebulan habis belajar, dan masa ni lah aku ditawarkan bekerja di Melaka...

Februari
Bulan Februari, aku dapat interview phone call daripada Cyberview, time ni fikir mesti tak dapat sebab ada question yang aku tak dapat jawab, pasrah sangat....

Mac
Alhamdulillah, dapat juga interview daripada Cyberview..Tak ada apa sangat yang terjadi pada bulan Mac, cuma aku first time pergi kelas cupcake kat Sumi Cupcake, seronok...

April
Bulan April, aku ditawarkan ke GREAT Cyberview, Cyberjaya, khusus untuk fresh graduate. 3 minggu executive training, the rest masuk company.

Mei
6 May masuk salah satu company kat Cyberjaya. 
15 May, aku berjaya menggenggam segulung ijazah dan menghadiri majlis konvokesyen di Dungun, Terengganu.

Jun
Menjalani kehidupan seperti biasa =P

Julai
Menjalani kehidupan seperti biasa =P

Ogos
Aku dilamar oleh seseorang yang bernama Ahmad Farrid Zaabah,,, malu~

September
Menjalani kehidupan seperti biasa =P

Oktober
Cukup 6bulan aku training kat GREAT Cyberview dan aku di tawarkan bekerja di company yang aku bekerja sekarang, di Cyberjaya juga =)
First time pergi oversea walaupun singapore =)

November
Majlis pertunanganku bersama Ahmad Farrid berjalan dengan lancar. dan aku sudah pon bergelar tunangan orang.

Disember
Menjalani kehidupan seperti biasa =P

No comments:

Post a Comment